https://lyricstranslate.com/en/dust-mind-end-lyrics.html

 

這是一首呼籲環境保護的歌(大概),講的是如果我們把地球破壞殆盡,我們留給下一代什麼?

A book in her hands, a smile on her lips

她手中的書,她唇上的笑

The eyes full of hope, she looks at me

充滿希望的雙眼,她看著我

I don't know how to tell her

我不知如何告訴她

This is no longer reality

這一切都已不再真實

 

I would like to show her the green of the spring

我很想讓她看看嫩綠的春天

I would like to make her dream

我很想讓她做夢

I want her to smell the flowers,

我很想讓她聞聞那花香

To lay on the grass, and climb the trees

躺在那草地上,然後爬爬樹

 

I wonder how I could have been so blind?

我困惑著我怎能如此盲目?

Cities are burning, trees are dying

城市在熊熊燃燒,樹木在倒下

What did I have in mind?

而我那時在想什麼?

 

This is the end

這就是終結

This is the end

這就是終結

I see this is the end

我意識到這就是終結

This is the end

這就是終結

 

It's easier to live in ignorance

活在無知裡會比較容易

This way you feel invincible

你那樣的不可一世

It's time to explain to your children

是時候向你的孩子解釋了

The real face of humanity

人性真實的一面

 

 

You will tell this great story

你會把這故事說得很好的

That you were aware but didn't want to see

你一直很小心,不願看到

That you destroy every single piece of beauty

你徹底粉碎了所有的美麗

Just for money

只為了金錢

 

 

I wonder how I could have been so blind?

我困惑著我怎能如此盲目?

Cities are burning, trees are dying

城市在熊熊燃燒,樹木在倒下

What did I have in mind?

而我那時在想什麼?

 

This is the end

這就是終結

This is the end

這就是終結

I see this is the end

我意識到這就是終結

This is the end

這就是終結

 

Now the earth is collapsing Swallowing the Human Being

而現在,大地在崩塌,吞噬著人淚

Without a doubt the world will forget

不用懷疑,這世界會遺忘

Engaging in a reset

它曾經重置過

 

This is the end

這就是終結

This is the end

這就是終結

I see this is the end

我意識到這就是終結

arrow
arrow
    文章標籤
    Dust In Mind
    全站熱搜

    夏蘭荇德暴羽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()