Oh no, did I get too close?

喔不,我是否靠得太近?

Oh, did I almost see what's really on the inside?

喔,我是否就差點看到真實的內在?

All your insecurities

你所有的不安全感

All the dirty laundry

所有該洗的髒汙

Never made me blink one time

從未令我眨過一次眼


Unconditional, unconditionally

毫無條件,毫無條件地

I will love you unconditionally

我會毫無條件地愛你

There is no fear now

再也沒有畏懼

Let go and just be free

放開了手就這樣自由

I will love you unconditionally

我會毫無條件地愛你


Come just as you are to me

過來吧,保持著你原來的模樣

Don't need apologies

不必道歉

Know that you are worthy

我知道你值得我這樣對待

I'll take your bad days with your good

 

Walk through the storm I would

我會穿越風暴

I do it all because I love you, I love you

我會那麼做只因我愛你

 

Unconditional, unconditionally

毫無條件,毫無條件地

I will love you unconditionally

我會毫無條件地愛你

There is no fear now

再也沒有畏懼

Let go and just be free

放開了手就這樣自由

I will love you unconditionally

我會毫無條件地愛你


So open up your heart and just let it begin

那麼就放開心胸讓它開始

Open up your heart and just let it begin

放開心胸讓它開始

Open up your heart and just let it begin

放開心胸讓它開始

Open up your heart

放開你的心胸


Acceptance is the key to be

接受度是能通往真正的自由的鑰匙

To be truly free

真正的自由

Will you do the same for me?

你也會這樣為我付出嗎

 

Unconditional, unconditionally

毫無條件,毫無條件地

I will love you unconditionally

我會毫無條件地愛你

There is no fear now

再也沒有畏懼

Let go and just be free

放開了手就這樣自由

'Cause I will love you unconditionally (oh yeah)

因為我會毫無條件地愛你(噢耶)

I will love you (unconditionally)

我會毫無條件地愛你

I will love you

我會愛你

I will love you unconditionally

我會毫無條件地愛你

arrow
arrow
    全站熱搜

    夏蘭荇德暴羽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()