在愛理,我們也許可以為了對方去超越,去付出一切

但別忘了,有時我們不過是渺小的凡人

謹獻給因愛而偉大的每個人;我們可以因為愛,成為神一般的存在

 

I can hold my breath

我可以屏住呼吸

I can bite my tongue

我可以噤聲

I can stay away for days

我可以消失遠離幾天

If that's what you want

如果那就是你要的

Be your number one

當你的第一名

 

I can fake a smile

我可以裝出微笑

I can force a laugh

我可以勉強大笑

I can dance and play the part

我可以載歌載舞扮演角色

If that's what you ask

如果那就是你要求的

Give you all I am

我把我所有的都給你

 

I can do it

我做得到

I can do it

我做得到

I can do it

我做得到

 

But I'm only human

但我不過是個凡人

And I bleed when I fall down

當我墜落時會受傷流血

I'm only human

我不過是個凡人

And I crash and I break down

當我受到重擊會崩潰

Your words in my head, knives in my heart

你的話語在我腦海裡如刀插在我心上

You build me up and then I fall apart

你將我拼裝起來而現在我破碎了

'Cause I'm only human

因為我不過是凡人

 

I can turn it on

我可以開機

Be a good machine

當台安份的機器

I can hold the weight of worlds

我可以撐起世界之重

If that's what you need

如果那就是你要求的

Be your everything

當你的一切

I can do it

我做得到

I can do it

我做得到

I'll get through it

我會度過的

 

But I'm only human

但我不過是個凡人

And I bleed when I fall down

當我墜落時會受傷流血

I'm only human

我不過是個凡人

And I crash and I break down

當我受到重擊會崩潰

Your words in my head, knives in my heart

你的話語在我腦海裡如刀插在我心上

You build me up and then I fall apart

你將我拼裝起來而現在我破碎了

'Cause I'm only human

因為我不過是凡人

 

I'm only human

我不過是凡人

I'm only human

我不過是凡人

Just a little human

不過是個渺小的凡人

arrow
arrow
    全站熱搜

    夏蘭荇德暴羽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()