擔任"歌詞翻譯"粉專小編收到的request,就火速趕出來啦~

Catch me, I am falling

抓住我,我正在墜落

And your innocence is all I have

而我僅有的是你的無辜

Can you hear me calling

你能聽到我的呼喚嗎

In pieces only I can understand

僅有我能理解破碎的自己

 

I wanted to feel like I could tell you why

我想要感覺彷彿我能告訴你所有的答案

Thought I could almost see the other sideof something real

即使我已快望見真實面的另一端

Something Real

真實面

It disappears before you see the signs

它在你看到警告標示之前就消逝

The end is near

就快要終結了

 

Breaking and you're climbing

當你漸漸攀爬而上,我漸漸崩毀

And my innocence is all you have

而你僅有的是我的無辜

I can hear you crying

我能聽見你的呼喊

From places only you can understand

從只有你能理解的地方傳來

 

I wanted to feel like I could tell you why

我想要感覺彷彿我可以告訴你所有的答案

Thought I could almost see the other side of something real

即使我已快看到真實面的另一端

Something real

真實面

Something real

真實面

Something real

真實面

 

Wanted to feel like I could tell you why

我想要感覺彷彿我能告訴你所有的答案

Thought I could almost see the other side

即使我已快看到真實面的另一端

It disappeared before I saw the sign

它在我看到警告標示之前就已消逝

The end is here.

這裡就是終點

arrow
arrow
    全站熱搜

    夏蘭荇德暴羽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()