Give me purity, strength and affection

給我純淨,力量和愛慕

Give me lust to ignite my devotion for life

給我慾望讓我隱暴對生命的奉獻

It's where beauty comes alive

那就是美麗栩栩如生的關鍵

 

Can't you see I'm a slave to the darkness

你難道看不見我淪為黑暗的奴隸

Cutting down

一點點削減

And I know I have done this before

而我知道我曾經做過

As I stare into the wall

當我凝視牆面的時候

 

And no it's time to let it shine

而現在是時候讓它閃耀了

Cause don't you know I'm addicted

因為你不知道我已上癮

 

Massive addictive

群體上癮

And suddenly I'm greatly affected

而瞬間我被強烈影響

Like burning fire inside my cyanide

就像熊熊烈焰在我體內灼燒,氰化物

Scared of losing my mind

因為我的發狂而嚇壞

 

Massive addictive

群體上癮

I'm totally completely afflicted

我徹底地被折磨

As I inspire the lie like a lullaby

當我編造出謊言仿如輕哼搖籃曲

Crawling around in my mind

在我的腦海裡餘音繞樑

 

Unremitting

持續不懈地

Demand of my hunger

飢餓驅使著我

Time stands still

時間停駐了步伐

As I am losing the grip of it all

而我漸漸放開對一切的掌控

Like a thousand times before

就像我曾經放棄過千萬次

 

Give me antidotes

給我解藥

Constant removers

持續的去除劑

Make an instant deductive denial in vain

及時演繹也徒勞無功

Cause I always stay the same

因為我總是什麼都沒變

 

And now it's time to be reborn

而現在是重生的時刻

Although I know it's addictive

即使我知道這會令人上癮

It's massive destruction

這是群體摧毀者

Combination of glory and hope

結合榮耀與希望

A schematic affliction

天羅地網的陰謀折磨

Of a feeling inside what I sworn

隱藏在我誓言中的情感

arrow
arrow
    全站熱搜

    夏蘭荇德暴羽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()