這是一個相對而言比較陌生的團0w0

風格有點類似早期的Icon For Hire或是The Pretty Reckless

If love's a sweet passion, why does it torment?

如果愛是甜蜜的熱情,為什麼會折磨人
If a bitter, oh tell me whence comes my content?

如果它是苦澀的,那告訴我滿足感從何而來
Since I suffered with pleasure, why should I complain

既然我幸福地被折磨,為何我該抱怨
Or grieve at my fate when I know 'tis in vain?

或在我知道一切都是徒勞時為了命運悲嘆?
Yet so pleasing the pain is, so soft is the dart

即使這痛如此愉悅,這暗器如此柔軟
That at once it both wounds me and tickles my heart

同時讓我疼痛又撩撥我的心弦

[Ad-Lib:]
Yeah, yeah!

[Verse #1:]
I've been good for most of my life

我的生命大部分都在當個好人
Never struggled with a halo, wrong or right

從未跟黑洞掙扎過,無論對錯
Been around the world, crossed the stormy sea

環遊世界,橫越暴風雨的海洋
I'm under your spell and I can't break free now

我困在你的咒縛之下無法超脫



[Verse #2:]
I gave my heart, gave it all to you

我獻出我的心,把它完全交給你
But the flames of love have burned right through

但愛情的烈焰已將一切燃燒殆盡



[Chorus:]
Baby

寶貝
Well, baby

噢寶貝
Well, baby

噢寶貝
Don't it feel like heaven, heaven

這感覺像不像天堂
In this hell

在這地獄中
Baby

寶貝
Well, baby

噢寶貝
Well, baby

噢寶貝
Don't it feel like heaven, heaven

這感覺像不像天堂
In this hell

在這地獄中



[Verse #3:]
I could cut this stone from round my neck

我可以劈開這環繞脖子的大石
And swim away from this shipwreck

然後游離這船礁
Oh, you can't suck the life from me

噢,你無法剝奪我的生命
I'm under your spell, don't wanna break free

我被困在你的咒縛下不想超脫

[Chorus:]

Baby

寶貝
Well, baby

噢寶貝
Well, baby

噢寶貝
Don't it feel like heaven, heaven

這感覺像不像天堂
In this hell

在這地獄中
Baby

寶貝
Well, baby

噢寶貝
Well, baby

噢寶貝
Don't it feel like heaven, heaven

這感覺像不像天堂
In this hell

在這地獄中



[Bridge:]
Well, I can't get away from you

嗯,我離不開你
I can't get away from you

我離不開你
I can't get away from you

我離不開你
Well, no

我辦不到

[Guitar Solo]

 

Baby

寶貝
Well, baby

噢寶貝
Well, baby

噢寶貝
Don't it feel like heaven, heaven

這感覺像不像天堂
In this hell

在這地獄中
Baby

寶貝
Well, baby

噢寶貝
Well, baby

噢寶貝
Don't it feel like heaven, heaven

這感覺像不像天堂
In this hell

在這地獄中


[Outro:]
Don't it feel like heaven

這感覺像不像天堂
Don't it feel like heaven, oh no

這感覺像不像天堂,噢不
Don't it feel like heaven

這感覺像不像天堂
You make me feel like heaven, ooh

你讓我感受到天堂,噢
You make me feel like heaven, ooh, ooh

你讓我感受到天堂,噢,噢
You feel like heaven

你就像天堂

arrow
arrow
    全站熱搜

    夏蘭荇德暴羽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()