Why does life sometimes feel so wrong

為何生命有時令人感覺格格不入
like running in circles and you don't belong

就像在不屬於你的圈子裡不停打轉
I always knew that this day would come

我早就知道這一天會來臨
it's time to break free, meet me on the run.

是時候得到自由 我們路上見
But what am I really running from

但我真正逃離的
and I look up to the open sky hopes in my heart, dreams in my eye

和我向天空盼望的,我眼裡的夢
Will I ever make it right this time

這次我有可能會做對嗎
 

And all I can do

而我唯一能做的
And all I can do

而我唯一能做的
And all I can do is try

我唯一能做的只有嘗試



I hear the sound of change, it's everywhere

我聽見了改變的聲音,到處迴響
they're tryin' to hold me down, but I don't care

他們嘗試著拖著我下沉,但我才不在乎
whatever they say, I believe in me

不管他們說什麼,我相信自己


why am I the only one to see

為什麼我是唯一看的見的人
I won't give up and I won't give in

我不會放棄,也不會屈服
where it ends is where I begin

哪裡跌倒就哪裡爬起來
but am I really, am I really strong enough

但我真的,真的夠強壯了

 

And all I can do

而我唯一能做的
And all I can do

而我唯一能做的
And all I can do is try

我唯一能做的只有嘗試

And all I can do

而我唯一能做的
And all I can do

而我唯一能做的
And all I can do is try

我唯一能做的只有嘗試


And all I can do is.

而我唯一能做的只有......

arrow
arrow
    全站熱搜

    夏蘭荇德暴羽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()