充滿哥德式意象的MV,我默默的在想那個娃有多貴(#

There's a little creepy house

有個令人不寒而慄的小房子
In a little creepy place

位於一處令人毛骨悚然的地方
Little creepy town

一個令人不寒而慄的小鎮
In a little creepy world

位於一個令人毛骨悚然的小世界



Little creepy girl 

令人不寒而慄的小女孩
With her little creepy face

有著一張令人毛骨悚然的小臉
Saying funny things that you have never heard

說著的是你從未聽過的滑稽事



Do you know what it's all about

你知道這一切代表著什麼嗎
Are you brave enough to figure out

你有勇氣去找出答案嗎
Know that you could set your world on fire

知道那答案可能會讓你的世界陷入火海
If you are strong enough to leave your doubts

如果你夠勇敢能拋開你的懷疑



Feel it...

感受它
Breath it...

呼吸它
Believe it...

相信它
And you'll be walking on air

你就會宛如在雲端漫步
Go try...

去嘗試
Go fly...

去飛翔
So high..

如此的高
And you'll be walking on air

你就會宛如在雲端漫步


Feel this...

感受它
Unless you kill this...

除非你抹煞它
Go on...

繼續
And you're forgiven...

你就會被原諒
I knew that...

我知道的
I could feel that...

我可以感受到
I feel like...

我覺得
I am walking on air...

我正在雲段漫步



She has a little creepy cat

她有著一隻令人不寒而慄的小貓
And a little creepy bat

和一隻令人毛骨悚然的蝙蝠
Little rocking chair 

微微搖晃著的搖椅
And an old blue hat

和一頂老舊的藍色小帽



That little creepy girl

那個令人不寒而慄的小女孩
oh..she loves to sing

噢她喜歡唱歌
She has a little gift

她有一點點天分
An amazing thing

真是令人驚奇


With her little funny eyes of hazel

睜著她一雙滑稽的小小榛色雙眼
With her little funny old blue hat

帶著她滑稽的小小藍色舊帽
She will go and set the world on fire

她會讓這世界陷入火海
No one ever thought she could do that

沒有人曾想過她有這樣的能耐


 

Feel it...

感受它
Breath it...

呼吸它
Believe it...

相信它
And you'll be walking on air

你就會宛如在雲端漫步
Go try...

去嘗試
Go fly...

去飛翔
So high..

如此的高
And you'll be walking on air

你就會宛如在雲端漫步

Feel this...

感受它
Unless you kill this...

除非你抹煞它
Go on...

繼續
And you're forgiven...

你就會被原諒
I knew that...

我知道的
I could feel that...

我可以感受到
I feel like...

我覺得
I am walking on air...

我正在雲段漫步

 

Flitter up...

撲動起來
And hover down...

盤旋下降
Be all around [x2]

到處的飛

You know that I love you

你知道我愛你
Go on...

繼續


 

Feel it...

感受它
Breath it...

呼吸它
Believe it...

相信它
And you'll be walking on air

你就會宛如在雲端漫步
Go try...

去嘗試
Go fly...

去飛翔
So high..

如此的高
And you'll be walking on air

你就會宛如在雲端漫步

Feel this...

感受它
Unless you kill this...

除非你抹煞它
Go on...

繼續
And you're forgiven...

你就會被原諒
I knew that...

我知道的
I could feel that...

我可以感受到
I feel like...

我覺得
I am walking on air...

我正在雲段漫步

I am walking on air...

arrow
arrow
    全站熱搜

    夏蘭荇德暴羽 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()