http://mediaexposed.tumblr.com/post/8503217040/kerlis-tea-party-analysis

這MV居然有人做分析www

Welcome to the Tea Party

歡迎來到我的茶會

Want to be my VIP?

想當我的貴賓嗎?
You didn't RSVP

你已讀不回
That's ok, that's ok

沒關係 沒關係
Welcome to the Tea Party (oh oh, oh oh)

歡迎來到我的茶會
Want to be my VIP?

想當我的貴賓嗎
When I all steamed up, hear me shout 

當我滾滾沸騰出蒸汽 聽我尖叫
Tip me over and pour me out

將我傾斜然後潑出



Your appetite is flex

你的胃口可大可小
I got the table set

我佈好了餐具
Don't get your dribble on my

小心別把茶灑在
T-t-table yet 

我的餐桌上



I got the goodies baked

我考好吃的了
Got more than you can take

多到你們吃不完
Just try and nibble on my biscuits and my rainbow cake

就好好品嘗淺咬我做的餅乾和彩虹蛋糕



Let's be traditional

讓我們傳統一點
And non commissional

別一個口令一個動作 
Got my elbows down, pinkies up

放鬆我的手肘 小指翹起來
That's the way you sip my cup

這就是你啜飲我的茶杯的方式


 

Welcome to the Tea Party

歡迎來到我的茶會

Want to be my VIP?

想當我的貴賓嗎?
You didn't RSVP

你已讀不回
That's ok, that's ok

沒關係 沒關係
Welcome to the Tea Party (oh oh, oh oh)

歡迎來到我的茶會
Want to be my VIP?

想當我的貴賓嗎
When I all steamed up, hear me shout 

當我滾滾沸騰出蒸汽 聽我尖叫
Tip me over and pour me out

將我傾斜然後潑出



Try not to move so fast

試著別動那麼快
You know the sir comes last

你知道的 紳士在後
I'm the lady fatha mucka try to show some class

我不過是個準備教你一些事的壞小姐



Don't drink the last cup

別喝那最後一杯
We keep it boiling hot

我們讓它持續沸騰
We keep the party moving till we drink the last drop

我們讓這派對繼續運轉直到我們喝乾最後一滴茶


 

Let's be traditional

讓我們傳統一點
And non commissional

別一個口令一個動作 
Got my elbows down, pinkies up

放鬆我的手肘 小指翹起來
That's the way you sip my cup

這就是你啜飲我的茶杯的方式

 

Welcome to the Tea Party

歡迎來到我的茶會

Want to be my VIP?

想當我的貴賓嗎?
You didn't RSVP

你已讀不回
That's ok, that's ok

沒關係 沒關係
Welcome to the Tea Party (oh oh, oh oh)

歡迎來到我的茶會
Want to be my VIP?

想當我的貴賓嗎
When I all steamed up, hear me shout 

當我滾滾沸騰出蒸汽 聽我尖叫
Tip me over and pour me out

將我傾斜然後潑出



I know this night is like no other

我知道這晚獨一無二
You're not just another 

而你也不是替代品

I know it's only getting better

我知道這只會變好不會變壞
As long as we're together

只要我們在一起
 

I know this night is like no other

我知道這晚獨一無二
You're not just another 

而你也不是替代品

Welcome to the Tea Party

歡迎來到我的茶會

Want to be my VIP?

想當我的貴賓嗎?
You didn't RSVP

你已讀不回
That's ok, that's ok

沒關係 沒關係
Welcome to the Tea Party (oh oh, oh oh)

歡迎來到我的茶會
Want to be my VIP?

想當我的貴賓嗎
When I all steamed up, hear me shout 

當我滾滾沸騰出蒸汽 聽我尖叫
Tip me over and pour me out

將我傾斜然後潑出

arrow
arrow
    全站熱搜

    夏蘭荇德暴羽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()