伊凡賽斯主唱回到"my immortal"風格以個人名義出新曲啦!

Be still, my love

乖乖等著,我的愛
I will return to you

我會回到你身邊
However far you feel from me

不管你覺得離我有多遠
You are not alone

你不是一個人



I will always be waiting

我會一直等待著
And I'll always be watching you

我會一直注視著你
Speak to me. [3x]

和我說話



I can't let go

我無法放手
You're every part of me

你是我的全部
The space between is just a dream

兩人世界不過是夢
You will never be alone

你永遠不會是一個人



 

I will always be waiting

我會一直等待著
And I'll always be watching 

我會一直注視著



We are one breath apart, my love

我們共享一口氣
And I'll be holding it in 'til we're together

而我會憋住這口氣直到我們在一起
Hear me call your name

聽我喊你的名字
Just speak, speak to me, speak to me, speak 

只要和我說話,和我說話,和我說話,說話
 


I feel you rushing all through me

我感到你拂過我全身
In these walls I still hear your heartbeat

在這些高牆內我仍聽見你的心跳
And nothing in this world can hold me back

而世上再沒有什麼能阻止我
From breaking through to you

突破萬難到你身邊
 

We are one breath apart, my love

我們共享一口氣
And I'll be holding it in 'til we're together

而我會憋住這口氣直到我們在一起
Hear me call your name

聽我喊你的名字
Just believe and speak, speak to me, speak to me.

只要相信這是真的,和我說話,和我說話,和我說話
 

Be still, my love

乖乖等著,我的愛
I will return to you

我會回到你身邊

arrow
arrow
    文章標籤
    evanescence Amy Lee
    全站熱搜

    夏蘭荇德暴羽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()