這是歌詞翻譯粉專的委託0w0但是找不到更多這首歌的資訊了

推斷應該只是背景音樂所以並不完整也沒有實體專輯~

說實在有一些太口語的連音不好翻 所以照著情境加上了ㄧ些詞

[ intro ] :
hey babe, im sorry. i didnt mean to hurt you,

嘿寶貝,我很抱歉,我不是故意傷害你的
but i know you're probably tearing apart right now

但我知道你現在可能已被撕裂
and you probably hate me. and this song is for you.

你可能恨我 這首歌是寫給你的
it's not the last of it. i love you baby

這還沒完 我愛你寶貝

[ chorus ] :
im sorry for all those times, i hurted you when those times,

關於過去的那些時光我很抱歉 我當時傷害了你
you cry to sleep, made your heart drop deep, im sorry baby.

你哭著入睡 心沉到谷底 我很抱歉寶貝
for the better i know you will be, better person for your family

為了你可以更好 為了你的家庭有更好的人
i apologize, i know i love you. im so sorry.

我道了歉 我知道我愛你 我很抱歉

girl [ verse 1 ] :
as im sitting downstairs and im writing you this rhyme

當我坐在樓下寫這首歌的時候
im crying my heart out because now with the time

我哭的撕心裂肺 因為隨著時間
to leave everything, all behind, i do a better place

刷洗過拋在後面的一切 我好多了
but to wait until the sun shine, im just in the way

但為了等待陽光 我還在路上
so i decided to let it be, you think you need me now

所以我決定就這樣吧 你覺得你現在需要我
but you just dont see, how much i hurted you and 

但你只是沒看清我傷了你有多深
how it hurt me, im sorry baby, i made the choice to leave

也傷了自己 我很抱歉寶貝 我選擇了離開
i know we've been strong and you were there all along

我知道我們曾經強壯而你好像會永遠在那裏
who i want to share right with 'til i grow old and gone

當那個我可以分享一切的人 直到我老去死亡
but this is stiring me to breaking up and no its not too late

但這催促著我決定分手 現在還不遲
today is the day i made the choice i have take, took

今天就是我下定決心的時候
my own way so you can do better, we must be together

走我的路好讓你可以更好 (曾經說)我們必須在一起
and stick forever and yet I can't, so please forgive me

永遠相伴 但我辦不到 所以請原諒我
im sorry baby, but this is the last i can be

我很抱歉寶貝 但這是我最後能做的

(chorus)

guy [ verse 2 ] :
i know its time, time to let it go. i hurt you, i cheated,

我知道時間到了 該放手了 我傷害了你 我背叛了你
im wrong and i know, im sorry that i love you,

我知道錯了 我很抱歉我愛你
im sorry for the pain, im sorry for the lying, and im sorry for the game.

我為了你所受的傷害道歉 為了我說的謊道歉 為了這場遊戲道歉
this will be my biggest regret,

這會是我最後悔的一件事
well promise one thing that you'll never forget, our story is on pause

答應我永遠不要忘記,我們的故事只是暫停
and we're gonna find that shit but smile big and do your thing, 

而我們總有一天會找到方法繼續 但用力微笑吧做完手上的事
until then , 'til then i dont when that is but im counting 

直到那天 直到那天我再也無法承受 但我數著
every second, and im missing every hug, every kiss,

每一秒,我想念我們的每個擁抱,每個親吻
i want to look into those eyes scream that i love you,

我想看進那雙眼 哭喊我有多愛你
i miss you, i need you, i want you, why did you, 

我想念你 我需要你 我想要你 而你為什麼(離開了)
i did this to myself, i can't blame on you when i knew it was me

我自做自受 知道錯的是我後我再也無法責備你
and im sorry for that, you deserve better and that's a known fact.

我對那感到抱歉 我早知道你值得更好的
but your man's right here if you ever need me back

但如果你需要我的肩膀挺你 我就在這裡

(girl chorus)

(guy chorus)

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    夏蘭荇德暴羽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()