艾薇兒另一首跨刀合作 <3

"Listen"
(feat. Avril Lavigne)

 

[One Ok Rock:]
You always call me full of regret

你總是帶著濃濃的悔恨打給我
You want me to save you again

你要我再次拯救你

All these years, the days go by

那些年 那些日子
I've seen you fall a million times

我曾看你墜落了數百萬次
Everybody makes mistakes

每個人都會犯錯



[Avril Lavigne:]
It feels so hard to watch you hurt

看著你痛苦實在太困難了
From the pain, a lesson learned

透過痛楚學到教訓
This is how you find your way

這就是你前進的方式

[One Ok Rock:]
It feels so hard, I've been there too

這感覺很辛苦,因為我也曾經歷過
Sky so dark, no way through

天這麼黑而前途茫茫
Stories only scars can tell

只有傷疤能述說故事輝煌

[Avril Lavigne:]
I've go so much love for you, my friend

我已從你身上得到太多的愛,我的朋友
Ride or die until the end

至死不渝
But only you can save yourself

但只有你能拯救自己

[One Ok Rock & Avril Lavigne:]
You just have to listen, listen

你只需要傾聽 傾聽
I hope that you know

我希望你知道
Listen, listen

傾聽 傾聽
I won't let you go

我不會放手
I wish you I could save you from the pain you've been through

我希望能自你所經歷的苦痛中拯救你
And all I can tell you is the best thing to do

而我所能告訴你最好的方式
You've gotta listen, listen

你需要傾聽 傾聽
Listen, listen

傾聽 傾聽
Listen, listen

傾聽 傾聽
To your heart

你的內心
 


Listen, listen

傾聽 傾聽
Listen, listen

傾聽 傾聽

Listen, listen 一つだけ

聽著 聽著 我只想告訴你
Listen, listen 信じよう

聽著 聽著 你要相信我所說的
降り止まない雨などない

沒有一場雨會永遠下不停
And all I can tell you is the best thing to do

而我所能告訴你最好的方式
(You gotta)

你需要

 

Listen, listen

傾聽 傾聽

Listen, listen

傾聽 傾聽
Listen, listen

傾聽 傾聽
To your heart

你的內心

 

To your heart

你的內心
Listen, listen

傾聽 傾聽
To your heart

你的內心

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    夏蘭荇德暴羽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()