If I tell you

如果我告訴你
Will you listen?

你會傾聽嗎?
Will you stay?

你會留下嗎?
Will you be here forever?

你是否會永遠在這裡
Never go away?

永遠不離開?



Never thought things would change

我從未設想過滄海桑田
Hold me tight

抱緊我吧
Please don't say again

請不要再說
That you have to go

你該走了



A bitter thought

一個苦澀的念頭
I had it all

這是我所僅有的
But I just let it go

但我就這樣放開了
Hold your silence

你保持著沉默
It's so violent

卻如此傷人
Since your gone

因為你不在了



[REF:] All my thoughts are with you forever

我所有的念想將與你永遠同在
Until the day we'll be back together

直到我們終將相聚的那一天
I will be waiting for you

我會等著你



If I had told you

如果我早告訴了你
You would have listened

你可能就會聽了
You had stayed

你可能就會留下
You would be here forever

你也許就會永遠留下了吧
Never went away

就永遠不會走了
It would never have been the same

但一切都不會往若從前了
All our time

我們所有的時光
Would have been in vain

將都是徒勞
Cause you had to go

因為你註定必須走



The sweetest thought

最甜蜜的念頭
I had it all

這是我所僅有的
Cause I did let you go

因為我的確放開了你
All our moments

我們所有相處的片段
Keep me warm

溫暖著我
When you're gone

當你不在時


 

[REF:] All my thoughts are with you forever

我所有的念想將與你永遠同在
Until the day we'll be back together

直到我們終將相聚的那一天
I will be waiting for you

我會等著你

arrow
arrow
    全站熱搜

    夏蘭荇德暴羽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()