Lyrics for Out of My Life by Omnimar

分類上,這個團是"另類"音樂,有點電音


I smelt sweet night in your black hair

我呼吸著你黑髮裡香甜的夜
I saw heaven in your eyes

我在你眼中看到了天堂
A beauty that no one compares to

無與倫比的美麗
A chance you're never given twice

錯過不再有的機會

 

You won my trust

你贏得了我的信任
You made me fall for you

你讓我為你傾倒
Fall into a deep trance

深深地陷入恍惚
All I knew your voice was a song

我只知道你的嗓音如歌
Your walk was a dance

你的步伐像舞蹈
So I never had a chance

所以我從來沒有機會

 

It felt like it would last forever

彷彿會持續到永久
That word seemed to fit just right

那個字看起來就是完美了
I don't know if I still hate or love you

我不知道我是否還恨或愛著你
But you ruin my mind

但你毀了我的心靈
At the speed of light

以光速的力道

 

Let me tell you all before I go

讓我在離開前將一切都告訴你吧
Please don't interrupt me

請別打斷我
Even if I'm wrong

即使我是錯的
You live in a labyrinth turning in my head

你住在我腦中旋轉的迷宮裡
Baby with no end, with no end

寶貝,沒有盡頭,沒有盡頭

 

Maybe it's the way you spellbound me

也許這就是你讓我敗興而歸的理由
So sexy I could not get enough

如此性感,彷彿我怎麼索求都不夠
Oh maybe it's the way you betrayed me

噢也許這就是你背叛我的方式
So cruel I can not forget it if I try

如此殘忍,即使我嘗試了也無法遺忘你

 

Now forgiving you Oh forgiving you

現在原諒你了,噢,原諒你了
I wonder if I do if I can

我想著,如果我做了,我辦得到嗎
Let you out

讓你走出
Of my life

走出我的生命

 

Not blaming you hope I can forgive

不再責怪你,希望我能原諒
I wonder how I live

我困惑著我怎麼能活
If I let you out

如果我讓你走出
Of my life

走出我的生命

 

Ahhh... ahhh...
Ahhh... ahhh...

Maybe it's the way you spellbound me

也許這就是你讓我敗興而歸的理由
So sexy I could not get enough

如此性感,彷彿我怎麼索求都不夠
Oh maybe it's the way you betrayed me

噢也許這就是你背叛我的方式
So cruel I can not forget it if I try

如此殘忍,即使我嘗試了也無法遺忘你

 

Now forgiving you Oh forgiving you

現在原諒你了,噢,原諒你了
I wonder if I do if I can

我想著,如果我做了,我辦得到嗎
Let you out

讓你走出
Of my life

走出我的生命

 

Not blaming you hope I can forgive

不再責怪你,希望我能原諒
I wonder how I live

我困惑著我怎麼能活
If I let you out

如果我讓你走出
Of my life

走出我的生命

arrow
arrow
    文章標籤
    OMNIMAR
    全站熱搜

    夏蘭荇德暴羽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()