嗯其實我翻了第二首才發現他們雖然2011就出來了,但在台灣超冷門的(抹臉

他們是俄國團唷,大多都是這種有點混著神話或傳說的情歌意境

總之他們是"另類音樂"

 

Look at the waves that widely break

看那寬闊的浪散開
Look at the clouds

看那雲
I love that heights protecting winds, look at their peaks

我喜歡高處吹來保護的風,看那些山頂
Sharing their wisdom with me

和我分享他們的智慧
Feeling oh that feeling like an open wound

感覺,噢感覺那就像個敞開的傷口
Freedom emptying freedom, little star in bloom

自由,空洞洞的自由,綻放的小星星
Always watching over you

總是那樣俯瞰著你

 

the Sun came to Earth 

太陽向地球靠近
Came to heal me

來治療我
To blind, to tell me how

為了使我盲目,為了告訴我原因
I get on my way

我上了路
To the tree of life

朝向那生命之樹
Still I`m blinded by your light

而我仍被你的光芒照瞎了眼
Wherever you go you make me see

你到哪都能讓我看見
This life flows like a river

這生命流動就像長河
Tell me what if we both lived

告訴我如果我們都能活下去
Forever

直到永遠

 

In my only day on Earth I have no rest

我唯一在地球上的一天不能停歇
Bring my soul up high to lonely eagle's nest

將我的靈魂帶到孤寂老鷹們高高的巢裡
By your rays forever we`re blessed

我們被你的光芒永遠地祝福
In my only day I sink into the wild

我唯一的一天陷入荒野
the horizon calls the whole mankind

地平線呼喚全人類
Our time like these clouds passing by

我們的時間就像這些拂過的雲

 

the Sun came to Earth 

太陽向地球靠近
Came to heal me

來治療我
To blind, to tell me how

為了使我盲目,為了告訴我原因
I get on my way

我上了路
To the tree of life

朝向那生命之樹
Still I`m blinded by your light

而我仍被你的光芒照瞎了眼
Wherever you go you make me see

你到哪都能讓我看見
This life flows like a river

這生命流動就像長河
Tell me what if we both lived

告訴我如果我們都能活下去
Forever

直到永遠

 

Silent sound in your peaceful eyes

你平靜的眼底無聲
Love me now Love me in your light

現在愛我,在你的光芒中愛我
Then I turn back with you into the sea

然後我就會隨你回到海中

arrow
arrow
    文章標籤
    OMNIMAR
    全站熱搜

    夏蘭荇德暴羽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()