一樣是來自WT 2019燒燙燙的新專輯的新歌!

[Verse:]
Beautify all I know

將我所知的一切美化
Keep on dancin'

繼續跳著舞
Let it all turn to gold

讓一切都化為金色
When the dream touches ground

當夢想觸地
The demons walk in

惡魔走了進來
And I know what awaits

而我知道等著我的是什麼



[Pre-Chorus:]
A priceless glory

無價的榮耀
Memento mori

死亡的意象
To offer nothing that I know

給不了我任何的提示



[Chorus:]
Nothing of the heart remains

心裡什麼都不剩了
Even if it could've stayed

即使曾經可能留住的都沒能留下
We've been here long enough, long enough

我們已到了這裡太久太久
To know it's all in vain

早該知道一切都是白費
Everything we try to say

我們想說的每句話
Up until the final day

直到終結的那一天
I guess we said enough, said enough

我想我們說得夠多了,夠多了
To know it's all in vain (Oh, oh)

早該知道這一切都是白費(噢,噢)

All in vain (Oh, oh)

一切都是白費
All in vain (Oh, oh)

一切都是白費
All in vain (Yeah)

一切都是白費
All in vain

一切都是白費

 

[Verse:]
See the world through a tear

含著淚看著這世界
Keep on breathin'

繼續呼吸著
Salt has dried

鹽粒都已風乾
You're not here

你不在這裡
Just a heartbeat away

僅隔著一個心跳的距離
The demons walk in

惡魔走了進來
Now I know it's too late

現在我知道一切都太遲了



[Pre-Chorus:]

A priceless glory

無價的榮耀
Memento mori

死亡的意象
All for nothing now

一切都毫無意義了
I know

我知道的



[Chorus:]

Nothing of the heart remains

心裡什麼都不剩了
Even if it could've stayed

即使曾經可能留住的都沒能留下
We've been here long enough, long enough

我們已到了這裡太久太久
To know it's all in vain

早該知道一切都是白費
Everything we try to say

我們想說的每句話
Up until the final day

直到終結的那一天
I guess we said enough, said enough

我想我們說得夠多了,夠多了
To know it's all in vain (Oh, oh)

早該知道這一切都是白費(噢,噢)

All in vain (Oh, oh)

一切都是白費
All in vain (Oh, oh)

一切都是白費
All in vain (Yeah)

一切都是白費
All in vain

一切都是白費

 

 

[Bridge:]
Took the memories, but I can feel them fadin'

帶走了回憶,但我仍感到它們一點一滴在消失
All the vanities, there's nothing left to save me now

塵世浮華再也留不住我,拯救不了我
I can take 'em 'cross the border

我無法帶著他們跨過邊界
I can take 'em 'cross the border

我無法帶著他們跨過邊界
Leaving everything we have for you to find it

將我們的一切留下讓你去尋找
Every time I walk away I wanna turn around

每一次離開我都想回頭
I wanna turn around

我想回頭



[Chorus:]

Nothing of the heart remains

心裡什麼都不剩了
Even if it could've stayed

即使曾經可能留住的都沒能留下
We've been here long enough, long enough

我們已到了這裡太久太久
To know it's all in vain

早該知道一切都是白費
Everything we try to say

我們想說的每句話
Up until the final day

直到終結的那一天
I guess we said enough, said enough

我想我們說得夠多了,夠多了
To know it's all in vain (Oh, oh)

早該知道這一切都是白費(噢,噢)

All in vain (Oh, oh)

一切都是白費

 

[Outro:]
All in vain 

一切都是白費
All in vain

一切都是白費
All in vain

一切都是白費

arrow
arrow
    文章標籤
    Within Temptation
    全站熱搜

    夏蘭荇德暴羽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()