默默(飛輪海)

作詞:黃文萱 / 作曲:宋念宇、陳偉

這是一個沒有答案的問題
This is a question without exact answer
我感覺我變了
I feel myself different
誰讓我變了
Who made me different?

原本這是一個沒有答案的問題
Initially it was an unsolvable question
卻被你解開了
But it was solved by you
簡單的解開了
Easily solved by you

你走過來 You came over
帶著和別人不同的對白
With the diolague different from others
你甚至不讓我知道
You wouldn't even let me know
你對我有多好
How kindly you treat me

慢慢的 這份愛 悄悄的住下來
Gradually the fondness settled down silently
深深的 在心裡 沒人看的出來
Deeply hide in my heart No one can perceive it
安靜的 但卻一直都在
Serenly it's always waiting there
是你默默的愛
It is your tacit love

慢慢的 這份愛 已經變成依賴
Day by day the fondness turn into reliance
淺淺的 笑容裡 卻讓我充滿期待
It's your wee smile which made me full of expectations
不用說 我就能夠明白
Without words I can wholly realize
你默默的愛
It's your tacit love

未來的每一天 Each day in th future
不管發生甚麼 No matter what happen
能不能交給我呢 Would you please give it to me
我要 永遠陪著你 I will always be with you
守護著你直到最後 and guard you till the end of time

arrow
arrow
    全站熱搜

    夏蘭荇德暴羽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()