作詞:簡勝/林秋離
作曲:林俊傑
編曲:Gary Lao/Case Woo

我在沙灘劃個圓圈 

I draw a circle on the sand

屬於我倆安逸世界 

It's our own comfortable realm

不用和別人連線

which doesn't need connection

 

我不管你來自深淵 

I don't mind if you're from the deep

也不在乎身上鱗片 

Neither do I mind your scales

愛情能超越一切

Love can surpass everything


只要你在我身邊 所有蜚語流言 完全視而不見

As long as you stay with me, I can turna deaf ear to scandals and gossip

請不要匆匆一面 一轉身就沉入海平線

When we meet each other, please don't dive into the sea right away


傳說中你為愛甘心被擱淺 

In the legend, you were stranded for your love

我也可以為你潛入海裏面

Also I can dive into the sea for you

怎麼忍心斷絕 忘記我不變的誓言 

How can I desert you and forget our eternal vow?

我眼淚斷了線

Tears well up in my eyes


現實裏有了我對你的眷戀 

In reality I am attached to you

我願意化作雕像等你出現

I'm willing to wait for you in the statue

再見再也不見 心碎了飄蕩在海邊 

Good bye. Good bye for good. The broken heart strew the seaside

你抬頭就看見

As you look up, you'll see


你 你抬頭就看見 

As, as you look up , you'll see

你 你抬頭就看見

As, as you look up , you'll see

arrow
arrow
    全站熱搜

    夏蘭荇德暴羽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()