因網站已停用嵌入,所以請想看官方MV的移駕FB

http://www.youtube.com/watch?v=RvnkAtWcKYg&feature=share&list=RDY7VGOnV2QhU&index=21

How can I decide what's right?

我怎麼能知道孰是孰非

When you're clouding up my mind

當你的身影蒙蔽我的思緒

I can't win your losing fight All the time

我無法總是一次次贏得你輸掉的戰爭

 

No can I ever own what's mine

我能真正擁有屬於我的事物嗎?

When you're always taking sides

當你總是一再地變換立場

But you won't take away my pride

但你帶不走我的驕傲

No, not this time Not this time

就這一次不行

 

How did we get here?

我們怎麼走到這一步的?

When I used to know you so well?

我曾是那麼的了解你

How did we get here?

我們怎麼走到這一步的

Well, I think I know

我想我知道為了什麼

 

The truth is hiding in your eyes

事實就隱藏在你雙眼之中

And it's hanging on your tongue

懸在你的舌尖

Just boiling in my blood

在我血液裡沸騰

But you think that I can't see

而你仍以為我看不見

What kind of man that you are

你到底是怎樣的人

If you're a man at all

如果你還算是人的話

Well, I will figure this one out On my own

我想我會自己找出答案的

(I'm screaming, I love you so)

我尖叫著"我如此愛你"

On my own

靠我自己

(But my thoughts you can't Decode)

但我的思緒你無法解碼

 

How did we get here?

我們怎麼走到這一步的?

When I used to know you so well?

我曾是那麼的了解你

How did we get here?

我們怎麼走到這一步的

Well, I think I know

我想我知道為了什麼

 

Do you see what we've done?

你看到我們做了什麼嗎?

We're gonna make such fools of ourselves

我們會讓自己變的如此愚蠢可笑

Do you see what we've done?

你看到我們做了什麼嗎?

We're gonna make such fools of ourselves

我們會讓自己變的如此愚蠢可笑

 

How did we get here?

我們怎麼走到這一步的?

When I used to know you so well?

我曾是那麼的了解你

Yeah, Yeah

How did we get here?

我們怎麼走到這一步的?

When I used to know you so well?

我曾是那麼的了解你

I think I know I think I know

我想我知道了 我想我知道了

There is something I see in you

從你身上我看到了致命之處

It might kill me, I want it to be true

也許它會殺了我 我希望那是真的

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 夏蘭荇德暴羽 的頭像
    夏蘭荇德暴羽

    夏暴羽的綺思狂想斷層 Stormyfeather

    夏蘭荇德暴羽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()