"See Who I Am"

Is it true what they say?

他們說的是真的嗎?

Are we too blind to find a way?

我們是否太盲目而看不見?

Fear of the unknown

對於未知的恐懼

Clouds our hearts today.

如今籠罩了我們的心

 

Come into my world,

降臨我的世界

See through my eyes.

看透我的雙眼

Try to understand,

試圖理解

Don't want to lose what we have.

不想失去我們已有的

 

We've been dreaming

我們一直在做夢

But who can deny?

但誰能否認呢?

It's the best way of living

這是最好的生存方式

Between the truth and the lies.

介於事實與謊言之間

 

[Chorus:]
See who I am,

看清我

Break through the surface.

穿越那表淺的外皮

Reach for my hand,

對我伸出手

Let's show them that we can

讓他們看看我們辦得到

Free our minds and find a way.

讓我們的心自由,找到路

The world is in our hands,

這世界在我們手中

This is not the end.

而這不是終結

 

Fear is withering the soul

恐懼正在使靈魂枯萎

At the point of no return.

站在無可轉圜的分捩點

We must be the change we wish to see.

我們必須達成我們希望的轉變

 

I'll come into your world,

我會降臨你的世界

See through your eyes.

看透你的雙眼

I'll try to understand,

我會試著理解

Before we lose what we have.

在我們失去所擁有的之前

 

We just can't stop believing

我們不過是無法停止相信

Because we have to try.

因為我們需要嘗試

We can rise above their truth and their lies.

我們能飛越他們的真實與謊言

 

[Chorus x2]

See who I am,

看清我

Break through the surface.

穿越那表淺的外皮

Reach for my hand,

對我伸出手

Let's show them that we can

讓他們看看我們辦得到

Free our minds and find a way.

讓我們的心自由,找到路

The world is in our hands,

這世界在我們手中

This is not the end.

而這不是終結

 

I hear their silence

我聽見他們的沉默

Preaching my blame.

懇求著我的譴責

Will our strength remain If their power reigns?

當他們的能力凌駕一切時,我們的力量能維持嗎

 

[Chorus x2]

See who I am,

看清我

Break through the surface.

穿越那表淺的外皮

Reach for my hand,

對我伸出手

Let's show them that we can

讓他們看看我們辦得到

Free our minds and find a way.

讓我們的心自由,找到路

The world is in our hands,

這世界在我們手中

This is not the end.

而這不是終結

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 夏蘭荇德暴羽 的頭像
    夏蘭荇德暴羽

    夏暴羽的綺思狂想斷層 Stormyfeather

    夏蘭荇德暴羽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()