"Wasting All These Tears"

 

I tried to find you at the bottom of a bottle

我試圖從酒瓶底找尋你

Laying down on the bathroom floor

躺在浴室地板上

My loneliness was a rattle in the windows

我的寂寞彷彿窗外的呼嘯聲

You said you don't want me anymore

你說你再也不要我了

 

And you left me

而你離開我

Standing on a corner crying,

站在角落哭泣

Feeling like a fool for trying

覺得自己像個傻子一樣嘗試

I don't even remember

我根本一點都不記得

Why I'm wasting all these tears on you

為什麼在你身上白費眼淚

I wish I could erase our memory

我多希望我能抹去我們的記憶

'Cause you didn't give a damn about me

因為你他媽的一點都不在乎我

Oh, finally I'm through

噢,終於我走過來了

Wasting all these tears on you

在你身上白費眼淚

These tears on you

為你而哭

 

You ain't worth another sleepless night

你不必再度過另一個失眠的夜

And I'll do everything I gotta do to get you off my mind

而我會做好一切該做的讓你滾出我的腦袋

'Cause what you wanted I couldn't give

因為你要的我給不起

What you did, boy, I'll never forget

無論你做過什麼,男孩,我永遠也不會忘記

 

And you left me

而你離開我

Standing on a corner crying,

站在角落哭泣

Feeling like a fool for trying

覺得自己像個傻子一樣嘗試

I don't even remember

我根本一點都不記得

Why I'm wasting all these tears on you

為什麼在你身上白費眼淚

I wish I could erase our memory

我多希望我能抹去我們的記憶

'Cause you didn't give a damn about me

因為你他媽的一點都不在乎我

Oh, finally I'm through

噢,終於我走過來了

Wasting all these tears on you

在你身上白費眼淚

These tears on you

為你而哭

 

And you left me

而你離開我

Standing on a corner crying,

站在角落哭泣

Feeling like a fool for trying

覺得自己像個傻子一樣嘗試

I don't even remember

我根本一點都不記得

Why I'm wasting all these tears on you

為什麼在你身上白費眼淚

I wish I could erase our memory

我多希望我能抹去我們的記憶

'Cause you didn't give a damn about me

因為你他媽的一點都不在乎我

Oh, finally I'm through

噢,終於我走過來了

Wasting all these tears on you

在你身上白費眼淚

Oh, oh, these tears on you

噢,噢,為你而哭

 

I tried to find you at the bottom of a bottle

我試圖從酒瓶底找尋你

Laying down on the bathroom floor

躺在浴室地板上

 

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 夏蘭荇德暴羽 的頭像
    夏蘭荇德暴羽

    夏暴羽的綺思狂想斷層 Stormyfeather

    夏蘭荇德暴羽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()