這首歌好像沒有MV~這是粉絲剪接的版本,不過個人覺得還不錯
黑暗的美學淋漓盡致啊!這首歌主要是在描寫一位殉情女子的心情


救救我(Tourniquet)

I tried to kill the pain.But only brought more (so much more)
止痛,我已試過,卻痛的更劇烈
I lay dying. And I'm pouring crimson regret and betrayal
我性命垂危 血紅的懊悔和背叛汩汩流出
I'm dying praying bleeding and screaming
我瀕臨死亡 殷切祈禱 鮮血奔流和尖叫哭喊
Am I too lost to be saved? Am I too lost?
我已迷失到無法拯救了嗎?真的如此迷失嗎?

My God my Tourniquet 上蒼啊!止血帶!
Return to me salvation 恢復為我的救贖!
My God my Tourniquet 上蒼啊!止血帶!
Return to me salvation 恢復為我的救贖!

Do you remember me? Lost for so long
你是否仍記得我?或是因許久不見而忘了我?
Will you be on the other side? Wll you forget me?
你會於彼端等我嗎?會忘了我嗎?
I'm dying praying bleeding and screaming
我瀕臨死亡 殷切祈禱 鮮血奔流和尖叫哭喊
Am I too lost to be saved? Am I too lost?
我已迷失到無法拯救了嗎?真的如此迷失嗎?

My God my Tourniquet 上蒼啊!止血帶!
Return to me salvation 恢復為我的救贖!
My God my Tourniquet 上蒼啊!止血帶!
Return to me salvation 恢復為我的救贖!

I want to die 我想要死去!

My God my Tourniquet 上蒼啊!止血帶!
Return to me salvation 恢復為我的救贖!
My God my Tourniquet 上蒼啊!止血帶!
Return to me salvation 恢復為我的救贖!

My wounds cry for the grave
我的傷口哭求死亡
My soul cries for deliverance
我的靈魂因渴望著超脫而泣
Will I be denied Christ
上蒼啊!這次我會被基督拒絕嗎?
Tourniquet 止血帶!
My suicide 自我毀滅!

arrow
arrow
    全站熱搜

    夏蘭荇德暴羽 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()