Say it loud

大聲說
(Uh huh, uh huh, uh huh)

嗯哼,嗯哼,嗯哼
We'd love to love to love ya'

我們很樂意愛你
Love to love to love ya'

很樂意愛你
 

Say it loud

大聲說
(Uh huh, uh huh, uh huh)

嗯哼,嗯哼,嗯哼
We'd love to love to love ya'

我們很樂意愛你
Love to love to love ya'

很樂意愛你



I put my name on the line for love

我將名字放在名為愛的線上
'Cause this is what I've been waiting for

因為這就是我所等待的
I saw it all like a sign above

我看它就像個高高在上的象徵
So follow me, follow me

所以跟著我吧,跟著我



Tell me baby, that you love me (love me)

告訴我,寶貝,你愛我(愛我)
There's nothing higher, higher than me

沒有什麼比我更偉大,更偉大
If love and freedom's all that we need

如果愛是我們每個人都需要的自由
Then follow me, follow me

那麼就跟著我吧,跟著我


 

Say it loud

大聲說
(Uh huh, uh huh, uh huh)

嗯哼,嗯哼,嗯哼
We'd love to love to love ya'

我們很樂意愛你
Love to love to love ya'

很樂意愛你

 

Say it loud

大聲說
(Uh huh, uh huh, uh huh)

嗯哼,嗯哼,嗯哼
We'd love to love to love ya'

我們很樂意愛你
Love to love to love ya'

很樂意愛你

I put my name on the line for love

我將名字放在名為愛的線上
'Cause this is what I've been waiting for

因為這就是我所等待的
I saw it all like a sign above

我看它就像個高高在上的象徵
So follow me, follow me

所以跟著我吧,跟著我



Tell me baby, that you love me (love me)

告訴我,寶貝,你愛我(愛我)
There's nothing higher, higher than me

沒有什麼比我更偉大,更偉大
If love and freedom's all that we need

如果我們每個人都需要愛和自由
Then follow me, follow me

那麼就跟著我吧,跟著我
 


Come one, come all

跟著我,全都跟著我
We're building an army, building an army

我們要建立一隻軍隊
Come down, come down

下來吧,下來吧
We're building an army, an army of love

我們要建立一隻軍隊,愛的軍隊
 

Say it loud

大聲說
(Uh huh, uh huh, uh huh)

嗯哼,嗯哼,嗯哼
We'd love to love to love ya'

我們很樂意愛你
Love to love to love ya'

很樂意愛你

 

Say it loud

大聲說
(Uh huh, uh huh, uh huh)

嗯哼,嗯哼,嗯哼
We'd love to love to love ya'

我們很樂意愛你
Love to love to love ya'

很樂意愛你



So let's go on, let's go on

所以就繼續吧,繼續吧
On and on for love

不斷地不斷地為了愛繼續
So let's go on, let's go on

所以就繼續吧,繼續吧
On and on for love

不斷地不斷地為了愛繼續



(For love)

為了愛
Tell me baby, that you love me

告訴我,寶貝,你愛我
(For love)

為了愛
There's nothing higher, higher than me

沒有什麼比我更偉大
(For love)

為了愛
If love and freedom's all that we need

如果我們每個人都需要自由
(For love)

為了愛
Then follow me, (For love) follow me

那麼就跟著我吧,(為了愛)跟著我
 

Say it loud

大聲說
(Uh huh, uh huh, uh huh)

嗯哼,嗯哼,嗯哼
We'd love to love to love ya'

我們很樂意愛你
Love to love to love ya'

很樂意愛你

 

Say it loud

大聲說
(Uh huh, uh huh, uh huh)

嗯哼,嗯哼,嗯哼
We'd love to love to love ya'

我們很樂意愛你
Love to love to love ya'

很樂意愛你

arrow
arrow
    全站熱搜

    夏蘭荇德暴羽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()