嗯好險我有看波西傑克森才知道這在唱啥(??)

Once upon a time all humans

很久很久以前,全人類
Lived in harmony with their gods

與神祇們和諧共處
Planet earth was full of wonders

地球充滿了驚奇

 


And joy was in the air

歡樂曾散布在空氣中
Centuries went on in peace,

和平的日子過了多少世紀
'Till evil got their men one by one...

直到惡魔一個個地入侵了人們的心靈......
Planet earth was bound to run out but

地球將要耗竭,但
The tale's not over yet!

故事還沒結束!

 

Jupiter and moons show me the way

木星和月亮指引我路途
Following my dream of babylon

跟著我巴比倫之夢
Jupiter and moon show me my fate

木星和月亮指引我的命運
Will the sun arise?

太陽是否還會升起?
Jupiter and moons let me escape

木星和月亮讓我逃離
From this world of pain... I'll die alone!

這痛苦的世界......我將會獨自死去!
Jupiter and moons show me the way

木星和月亮指引我路途
Back to paradise, back to paradise

回到天堂,回到天堂

 

Panic on the streets, chaos, terror.

恐慌充斥在街頭,混亂,恐懼
"Jupiter, oh God, have mercy on us!"

"朱比特,噢神啊,請憐憫我們!"
Finally their prayers were heard and

終於他們的祈禱被聽聞而
"The saviors" turned the tide!

"救世主"扭轉了局勢!
Demigods they were:  they talked

被稱呼為半神人,他們談論著
About another world "upside down"

另一個世界"傾覆"
Ready to embrace all humans! "let's go together!"

準備擁抱全人類!"我們同進退!"

 

Jupiter and moons show me the way

木星和月亮指引我路途
Following my dream of babylon

跟著我巴比倫之夢
Jupiter and moon show me my fate

木星和月亮指引我的命運
Will the sun arise?

太陽是否還會升起?
Jupiter and moons let me escape

木星和月亮讓我逃離
From this world of pain... I'll die alone!

這痛苦的世界......我將會獨自死去!
Jupiter and moons show me the way

木星和月亮指引我路途
Back to paradise, back to paradise

回到天堂,回到天堂

 

Jupiter and moons, knowledge and wisdom:

木星和月亮們,知識與智慧
The demigods, their sons, came here to guide us

半神人們,他們的後裔,前來接引我們
Jupiter and moons, mercy and compassion;

木星和月亮們,慈悲和同情
We'll explore another world...

我們將要探索另一個世界......
It's time to leave:  we can't wait anymore!

是離開的時候了;我們無法再等下去!

 

Jupiter and moons show me the way

木星和月亮指引我路途
Following my dream of babylon

跟著我巴比倫之夢
Jupiter and moon show me my fate

木星和月亮指引我的命運
Will the sun arise?

太陽是否還會升起?
Jupiter and moons let me escape

木星和月亮讓我逃離
From this world of pain... I'll die alone!

這痛苦的世界......我將會獨自死去!
Jupiter and moons show me the way

木星和月亮指引我路途
Back to paradise, back to paradise

回到天堂,回到天堂

arrow
arrow
    文章標籤
    Temperance
    全站熱搜

    夏蘭荇德暴羽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()