我最愛的終極一家  片尾曲


不會愛

作詞:黃祖陰
作曲:鄭楠

東:只好讓禮物安靜躺在我口袋
Only to leave the gift still lying in pocket
綸:遠遠看著你跟他快樂聊到笑開
Remotely watch you chat with with him and burst into laughters
儒:當友情兩字不足形容我情感
When "friendship" isn't enough to describe my wish
綸:心情都隨你轉彎
All moods vary about you

飛:耳機他輕輕吻我耳朵 愛情歌聽不完 
Headphone kissed my ears light with too many love song to listen
適合我們的從不是浪漫
Romance is never suitable for us

飛:你不會愛 東:我的愛 飛:我明白
You connot love my sweetness,I knew it
飛:妳的最愛 綸:那一塊
Which part of your beloved ones
飛:哪天我才存在
Someday I'll exist in?

飛:我不會愛 妳的愛 受傷害
I cannot love and your love would be hurt
綸:所以寧願安靜的等待
So I'd rather Just wait silently

東:只剩下冰冷空氣陪我一整晚
Only remain the cold air To haunt me all night
綸:寂寞卻多到塞車根本無法動彈
But loness block inward That I can't even move 
儒:一翻身我在半夜突然就醒來
Just turnabout and I woke suddenly in midnight
東:夢裡你的唇柔軟
Your lips are so soft in dreams

飛:耳機他輕輕吻我耳朵 愛情歌聽不完 
Headphone kissed my ears lightly with too many love song to hear
適合我們的從不是浪漫
Romance is never suitable for us

飛:你不會愛 東:我的愛 飛:我明白
You connot love my sweetness,I knew it
飛:妳的最愛 綸:那一塊
Which part of your beloved ones
飛:哪天我才存在
Someday I'll exist in?

飛:我不會愛 妳的愛 受傷害
I cannot love and your love would be hurt
綸:所以寧願安靜的等待
So I'd rather Just wait silently

愛你我慢不下來 沒有哪一天例外
I can't slow down loving you No day is exceptional
跟自己比快 我要趕上你未來
Contest with myself I'll catch up with your future

飛:你不會愛 東:我的愛 飛:我明白
You connot love my sweetness,I knew it
飛:妳的最愛 綸:那一塊
Which part of your beloved ones
飛:哪天我才存在
Someday I'll exist in?

飛:我不會愛 妳的愛 受傷害
I cannot love and your love would be hurt
綸:所以寧願安靜的等待
So I'd rather Just wait silently
不怕空白 我繼續等待
No fear to plain I'll keep on waiting

arrow
arrow
    全站熱搜

    夏蘭荇德暴羽 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()