"I Never Told You"

I miss those blue eyes

我想念那雙湛藍的眼睛

How you kiss me at night

還有你夜晚如何的熱吻我

I miss the way we sleep

我想念我們睡在一起的時光

Like there's no sunrise

彷彿太陽不會升起

Like the taste of your smile

我喜歡你笑容的甜度

I miss the way we breathe

我想念我們呼吸著同樣的空氣

 

But I never told you

但我從未說出口

What I should have said

我應該要說出口的

No, I never told you

不,我從未說出口

I just held it in

我只是默默藏在心底

 

And now I miss everything about you

而今我懷念你的一切

I can't believe it, I still want you

我無法相信我仍這樣渴望你

After all the things we've been through

在我們經歷過那些之後

I miss everything about you

我懷念你的一切

Without you, whoa...

沒有了你......

 

I see your blue eyes

我總是看見你湛藍的雙眼

Every time I close mine

當我每次闔上眼

You make it hard to see

你讓我很難看清

Where I belong to

我究竟屬於何處

When I'm not around you

當我不在你身邊

It's like I'm not with me

就像魂不守舍

 

But I never told you

但我從未說出口

What I should have said

我應該要說出口的

No, I never told you

不,我從未說出口

I just held it in

我只是默默藏在心底

 

And now I miss everything about you

而今我懷念你的一切

I can't believe it, I still want you

我無法相信我仍這樣渴望你

After all the things we've been through

在我們經歷過那些之後

I miss everything about you

我懷念你的一切

Without you, whoa...

沒有了你......

 

But I never told you

但我從未說出口

What I should have said

我應該要說出口的

No, I never told you

不,我從未說出口

I just held it in

我只是默默藏在心底

 

And now I miss everything about you

而今我懷念你的一切

I can't believe it, I still want you

我無法相信我仍這樣渴望你

After all the things we've been through

在我們經歷過那些之後

I miss everything about you

我懷念你的一切

Without you, whoa...no,no...

沒有了你......不,不要

arrow
arrow
    全站熱搜

    夏蘭荇德暴羽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()