8/29剛上架的MV!請大家支持他們的新專輯Maximalism!

"Maximize"
 

Hello is there someone out there who can hear me scream

哈囉有人聽得到我在尖叫嗎
What you hear is not the same in a mystical dream

你們聽到的在神秘的夢裡又不一樣
I know if you read between the lines it is serene

我知道你們從字裡行間看去似乎很祥和
There's a darkness in the shadows you can fear

你可以畏懼陰影裡的黑暗



Higher louder overdrive

更高 更大聲 直到筋疲力竭
Can you be the one to lift me higher

你能當那個將我舉更高的人嗎
The future can be brighter

未來能更明亮
Someone be my guiding light

有人能當我引路的明燈
Maybe I can give what you require

也許我能給你所需要的
Can't stop rewind so mesmerize

令人如醉如痴無法再倒帶了
 


Mesmerize

催眠
Maximize me

將我最大化
Let's go beyond reality

讓我們超乎現實
If you can see what I see

如果你能見我所見
Hypnotize maximize me

催眠將我最大化
Let's take it to eternity

讓我們將它化為永恆
Believe the will inside of me

相信我的意志力



Come home to a life you never wanted to be real

回歸到你從未想過能成真的生活
I'm crawling deep within you in control

我深潛在你體內控制你
Bring me dignity to free this soul

給我的靈魂尊嚴
Nothing ever lets me

從未有事物支持我



Turn into the overdrive

然後筋疲力竭
Let me change my destiny forever

讓我永遠的改變我的命運
And no one will forget me

然後沒有人會遺忘我
Let me swim against the tide

讓我逆著浪潮而游
Maybe I will yearn for your desire

也許我會渴望你的慾望
Maximize I'm mezmerized

最大化 我被催眠


 

Mesmerize

催眠
Maximize me

將我最大化
Let's go beyond reality

讓我們超乎現實
If you can see what I see

如果你能見我所見
Hypnotize maximize me

催眠將我最大化
Let's take it to eternity

讓我們將它化為永恆
Believe the will inside of me

相信我的意志力



 

Higher louder overdrive

更高 更大聲 直到筋疲力竭
Can you be the one to lift me higher

你能當那個將我舉更高的人嗎
The future can be brighter

未來能更明亮
Someone be my guiding light

有人能當我引路的明燈
Maybe I can give what you require

也許我能給你所需要的
Can't stop rewind so mesmerize

令人如醉如痴無法再倒帶了
 

Mesmerize

催眠
Maximize me

將我最大化
Let's go beyond reality

讓我們超乎現實
If you can see what I see

如果你能見我所見
Hypnotize maximize me

催眠將我最大化
Let's take it to eternity

讓我們將它化為永恆
Believe the will inside of me

相信我的意志力

arrow
arrow
    文章標籤
    Amaranthe Maximalism
    全站熱搜

    夏蘭荇德暴羽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()