一首非常有力道的歌,MV很魔幻!副歌可以洗腦你一整晚!

"Stardust"
 

Dreamscape in a blanket silver grey

夢境躺在銀灰的毯子上
Homesick for a memory washed away

因洗去的記憶而思鄉
All light in hollow eyes is stardust

空洞的雙眼中唯一閃耀的是星塵
(stardust)

星塵



Once you learned there is no return to lies

當你明白了謊言沒有退路
Haven't cried as we left the earth to die

當我們放任地球死亡時沒有哭泣
Homesick for a memory in silencing eternally

在永恆的寂靜中因記憶思鄉



[Chorus 2x:]
Bring me to life

給我生命
Bring me the starlight

給我星光
Bring me the sun and moon

給我日月
Release this star tonight

今晚釋放這星星吧
 


Far away in a distant memory

久遠的記憶裡
There is lush

曾有青青草地
There is beat in you and me

曾有你和我之間的悸動
Now all blood in a hollow heart is stardust

現在空洞的心中在血液裡流竄的是星塵



Washed away

洗去
Like your face drawn in the sand

彷彿你的臉在沙中溺斃
At the edge of the sea is how we end

海的邊緣是我們的終點
Painful is the memory

痛苦的記憶
We did it to ourselves !

這一切都是我們自作自受



Awaken me

喚醒我
Bring back my heartbeat

喚回我的心跳
Bring back the warmth of skin

喚回我肌膚的微溫
The world we're living in

這個我們生活的世界



[Chorus]

Bring me to life

給我生命
(Dreamscape into grey)

灰色的夢境
Bring me the starlight

給我星光
(Homesick, all washed away)

思鄉,全都洗去
Bring me the sun and moon

給我日月
Release this star tonight

今晚釋放這星星吧

[Interlude]

[Chorus]

 

Bring me to life

給我生命
(Dreamscape into grey)

灰色的夢境
Bring me the starlight

給我星光
(Homesick, all washed away)

思鄉,全都洗去
Bring me the sun and moon

給我日月
Release this star tonight

今晚釋放這星星吧

arrow
arrow
    文章標籤
    Delain
    全站熱搜

    夏蘭荇德暴羽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()