這首是專業委託的"去他X的世界"的主題曲(這部看預告的時候就覺得很有趣,網路上還有人給他下個標題:我只是想殺你,你居然想上我?)

雖然整個充斥一種厭世,無能為力的氛圍,結尾也是開放式,不過短短幾集而已推薦大家到Netflix上或是其他資源看一下~

 

I'm laughing on the outside

我外表在大笑

Crying on the inside

內心在大哭

'cause I'm so in love with you

因為我是如此愛你

 

They see me night and daytime

他們在白日與夜晚看見我

Having such a gay time

擁有如此快樂的時光

They don't know what I go through

他們不知道我經歷了什麼

I'm laughing on the outside

我外表在大笑

Crying on the inside

內心在大哭

'cause I'm so in love with you

因為我是如此愛你

 

No one knows it's just a pose

沒有人知道那不過是惺惺作態

Pretending I'm glad we're apart

假裝我們分開之後我很快樂

But when I cry, my eyes are dry

但當我想哭眼裡卻乾枯得擠不出一滴淚

The tears are in my heart

(我才知道)淚水堆積在我心中

 

My darling, can't we make up?

親愛的,我們不能和好嗎

Ever since our breakup

自從我們分手後

Make believe is all I do

我成日只能自我催眠

I'm laughing on the outside

我外表在大笑

Crying on the inside

內心在大哭

'cause I'm so in love with you

因為我是如此愛你

 

I'm laughing on the outside

我外表在大笑

Crying on the inside

內心在大哭

arrow
arrow
    全站熱搜

    夏蘭荇德暴羽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()