好的大家應該都對這名字有點陌生

這是小甜甜布蘭妮的妹妹啦 OuO 這首很清新

Lying in the green grass

躺在這青翠草地上
Underneath the blue sky

在這藍天下
Looking at a good man

看著那美好的人
Who ought to be the right guy

他應該是我的真命天子吧
He's got that kinda heart that

他有著那樣一顆
Any girl would die for

任何女人都會想不擇手段獲得的心



So, how could I want more?

所以,我還能奢求什麼呢
How could I want more?

我還能奢求什麼呢



Treats me like a princess

把我寵的像公主一樣
Lets me have it my way

照我的方式來
I could tell he's hanging

我可以感到他執著於
On every word that I say

我所說的每個字
All he does is love me

而他只愛我
He swears that's what he's here for

他發誓這就是他存在的意義



So, how could I want more?

所以,我還能奢求什麼呢?
How could I want more?

我還能奢求什麼呢?



More fire, more feeling

更火熱,更有感覺
More stars than what I'm seeing

讓我看見比現在更多的星星
More hope for what I'd find behind that door

讓我對門後有更多的期待
More power, more passion

更有力量,更熱情
Instead of just acting

而不是逢場作戲
Like I'm the one that he's been looking for

就像我是那個他眾裡尋了千百度的人



I ought to say I'm sorry

我該說抱歉的
I ought to say it's over

我該說結束了
Let him live his own life

讓他過自己的生活
Stop crying on his shoulder

停止依賴在他肩膀上哭泣
He'd probably say it's alright

他可能還是會說沒關係
And hold me while my tears pour

然後在我淚如泉湧的時候抱緊我


 

So, how could I want more?

所以,我還能奢求什麼呢?
How could I want more?

我還能奢求什麼呢?


 

More fire, more feeling

更火熱,更有感覺
More stars than what I'm seeing

讓我看見比現在更多的星星
More hope for what I'd find behind that door

讓我對門後有更多的期待
More power, more passion

更有力量,更熱情
Instead of just acting

而不是逢場作戲
Like I'm the one that he's been looking for

就像我是那個他眾裡尋了千百度的人

 

Lying in the green grass

躺在這青翠草地上
Underneath the blue sky

在這藍天下
Looking at a good man

看著那美好的人
Who ought to be the right guy

他應該是我的真命天子吧
He's got that kinda heart that

他有著那樣一顆
Any girl would die for

任何女人都會想不擇手段獲得的心



So, how could I want more?

所以,我還能奢求什麼呢
How could I want more?

我還能奢求什麼呢

arrow
arrow
    文章標籤
    Jamie Lynn Spears
    全站熱搜

    夏蘭荇德暴羽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()