WT比較前期的專輯AwA這個影片是2016演唱會實錄唷

這是一首情歌,講的是在患難後仍互相陪伴扶持的深情

"Stairway To The Skies"

Oeh oeh oehoe oehoe [x4]

Seven seconds till the rise

還有七秒就日出
Can't believe I'm still alive

不敢相信我竟然還活著
And heaven was waiting for me

而天堂正等待著我

 

I thought this would be the end

我以為這就是終結
But I know you'll understand

但我知道你會明白的
All that is keeping me here

所有的一切都羈絆著我留在這

 

I dream of a stairway to the skies

我夢到了通向天堂的階梯
My angel is coming down from heaven to take me

我的天使正從天堂降臨來帶我走
I reach out but then you fade away

我伸出手,但你消失了
Whenever you call for me

無論何時你呼喚我
Know that I'm only one step behind

請記得我就在你身後不過一步之遙

 

Oeh oeh oehoe oehoe [x2]

My senses tell me I have changed

我的感官告訴我,我已經變了
But one this still remains

但只有一樣不變
I'm torn and the hate's still aching

我被狠狠撕裂而這仇恨仍疼痛著
I slowly start to realize

我慢慢地明白
We won't reunite

我們不會再相聚
I still have to march on through

但我還是該繼續向前

 

I dream of a stairway to the skies

我夢到了通向天堂的階梯
My angel is coming down from heaven to take me

我的天使正從天堂降臨來帶我走
I reach out but then you fade away

我伸出手,但你消失了
Whenever you call for me

無論何時你呼喚我
Know that I'm only one step behind

請記得我就在你身後不過一步之遙

 

Is it a curse or a virtue?

這是詛咒抑或祝福?
Have I been blinded by regret?

我是否已被懊悔蒙蔽了雙眼?
Perdition awaits my soul is at stake

我的靈魂濱臨萬劫不復
Will I find a stairway to the skies

我能找到通往天堂的階梯嗎
In the end?

在最後的最後?

 

I dream of a stairway to the skies

我夢到了通向天堂的階梯
My angel is coming down from heaven to take me

我的天使正從天堂降臨來帶我走
I reach out but then you fade away

我伸出手,但你消失了
Whenever you call for me

無論何時你呼喚我
Know that I'm only one step behind

請記得我就在你身後不過一步之遙
Know that I'm only one step behind

請記得我就在你身後不過一步之遙

 

arrow
arrow
    文章標籤
    Within Temptation
    全站熱搜

    夏蘭荇德暴羽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()