小知識時間:Mayday不是五月天喔(X),是船難的求救訊號,類似SOS

Right now I feel

現在我覺得

No one can help me

沒有人能對我伸出援手

So incomplete

如此不完整

 

Floating in a dark sea

漂流在這黑色海洋上

 

So I lost who I am, sinking into black

所以我失去了自我,漸漸沉入黑暗

But tonight I won't stay

但今晚我不會停留

I will find the way to escape

我會找到方法逃出生天

Oh no, just don't know where to go

噢不,我只是不知道能去哪裡

 

Take me, come and take me away

帶我走,來將我帶離這裡

Save me, can't you hear my mayday?

救救我,你難道聽不到我的求救訊號?

Calling mayday

呼喊著求救訊號

Calling mayday

呼喊著求救訊號

Fix me, come and close my eyes and

修復我,來讓我閉上眼然後

Drive me to my paradise

帶我去我的天堂

Calling mayday

呼喊著求救訊號

Calling mayday

呼喊著求救訊號

 

So many lights I can see through the dark

有這麼多光,我就能看透黑暗

I still don't know if I can trust anyone

我還是不確定我能相信誰

I'm sick and tired of this starless night

我對這星夜感到厭倦

Can't you fill up my crave for daylight?

你難道不能滿足我對白晝的渴望?

 

So I lost who I am, sinking into black

所以我失去了自我,漸漸沉入黑暗

But tonight I won't stay

但今晚我不會停留

I will find the way to escape

我會找到方法逃出生天

Oh no, just don't know where to go

噢不,我只是不知道能去哪裡

 

Take me, come and take me away

帶我走,來將我帶離這裡

Save me, can't you hear my mayday?

救救我,你難道聽不到我的求救訊號?

Calling mayday

呼喊著求救訊號

Calling mayday

呼喊著求救訊號

Fix me, come and close my eyes and

修復我,來讓我閉上眼然後

Drive me to my paradise

帶我去我的天堂

Calling mayday

呼喊著求救訊號

Calling mayday

呼喊著求救訊號

 

My faded eyes

我疲倦的雙眼

See the world in black and white

看見這黑白的世界

I feel like nothing

我感到彷彿從來沒有

Has been

任何事物

Painted bright

被塗亮

 

Take me, come and take me away

帶我走,來將我帶離這裡

Save me, can't you hear my mayday?

救救我,你難道聽不到我的求救訊號?

Calling mayday

呼喊著求救訊號

Calling mayday

呼喊著求救訊號

Fix me, come and close my eyes and

修復我,來讓我閉上眼然後

Drive me to my paradise

帶我去我的天堂

Calling mayday

呼喊著求救訊號

Calling mayday

呼喊著求救訊號

 

 

Take me

帶我走

Oh take me home

噢帶我回家

Calling mayday

呼喊著求救訊號

Calling mayday

呼喊著求救訊號

arrow
arrow
    文章標籤
    Halflives
    全站熱搜

    夏蘭荇德暴羽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()