Such a beautiful light to undo what I thought I believed in

如此美妙的夜晚,適合毀掉我以為我相信的一切
Wild and cold is the wind that'll blow my conviction away

冰冷強勁的風將我的信念都吹走
Hear the call of the bright moon above

聽見那明亮的月在上面呼喚
Outside of your window

聲音透過你的窗
Would you follow me into a world

你是否會隨我去另一個世界
Where reason doesn't pertain?

一個理由薄弱的世界?

 

Everything I've come to know is gonna fall to pieces

一切我所知曉的都將崩裂成千片萬片
Everything you've come to dream is gonna turn out real

而一切你所嚮往的都會成真

 

A lunar light into your room

月光照進了你的房間
Let it carry you into the night

讓它帶你進入夜晚
Moonglow

月光
Let it take you away

讓他帶著你走
The road aflame

這路熊熊燃燒
Fooling gravity

欺騙重力
You follow the light

你跟著那光
Moonglow, moonglow

月光,月光
To the other side

到彼方

 

All you're told to comprehend

所有你被教導你理解的
And put in place and understand is gone

銘記的了解的都消逝了
In this enchanting magic light

在這迷人的魔幻光芒中

 

Follow me into the night to a place by the willow

跟著我走進夜晚,到那柳樹旁
Leave all your schemes

將你所有的心機拋諸腦後
And your patterns of thinking behind

還有你的思考模式也扔掉
And I dream how I rise

而我夢想著我如何升起
As I look down on the shelf on a pillow

當我在枕頭上往下望著架子
And I know I won't try to explain

而我知道我不會再試著解釋
What I've seen in this night

我今晚見到了什麼

 

Everything I've come to know is gonna fall to pieces

一切我所知曉的都將崩裂成千片萬片
Everything you've come to dream is gonna turn out real

而一切你所嚮往的都會成真

 

A lunar light into your room

月光照進了你的房間
Let it carry you into the night

讓它帶你進入夜晚
Moonglow

月光
Let it take you away

讓他帶著你走
The road aflame

這路熊熊燃燒
Fooling gravity

欺騙重力
You follow the light

你跟著那光
Moonglow, moonglow

月光,月光
To the other side

到彼方

 

All you're told to comprehend

所有你被教導你理解的
And put in place and understand is gone

銘記的了解的都消逝了

 

Oh


Will you take me over, take me over?

你會帶我來嗎,帶我來嗎?
World in the moonglow

世界壟罩在月光裡
Make me feel this is real

讓我感覺這一切都是真的
A face in the moonglow

月光中的一張臉

 

A lunar light into your room

月光照進了你的房間
Let it carry you into the night

讓它帶你進入夜晚
Moonglow

月光
Let it take you away

讓他帶著你走
The road aflame

這路熊熊燃燒
Fooling gravity

欺騙重力
You follow the light

你跟著那光
Moonglow, moonglow

月光,月光
To the other side

到彼方

 

All you're told to comprehend

所有你被教導你理解的
And put in place and understand is gone

銘記的了解的都消逝了

作詞/作曲:Tobias Sammet

arrow
arrow

    夏蘭荇德暴羽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()