Kerli又出新歌啦~~這是首無論是MV或是歌詞都充滿SM意味的歌AwA發誓了永不再犯相同的厝卻上了癮

 

As I cough out fire

當我咳出了星火
You’re lighting up

你被點燃
And you burn me with every maybe

而你用每個可能燃燒我
And I cut the chords and I break the locks

而我切斷了鎖鏈打碎了鐐銬
But I’m powerless in your slavery

但我在你的奴役下毫無縛雞之力

 

And I curse this hell

而我詛咒這地獄
And I hate your guts

而我恨透你的膽識
And I swear I will pay for this craving never again

而我發誓永遠不會再屈服於這渴望
Never again

永遠不會

 

But we’ll be making love like savages

但我們會像野蠻人一樣地交歡
I’ll lick the poison from right off your kiss

我會舐去就在你的吻中的毒藥
Fall on rosy thorns for a taste of lethal bliss

為了致命的祝福我跌落在玫瑰色的荊棘上
Oh we’ll be making love like savages

噢我們會像野蠻人一樣地交歡
Savages

野蠻人
Savages

野蠻人

 

As I choke on flames

當我被火焰嗆住
You light up your torch

你點起了你的火炬
Each of my defeats is your victory

我的每次戰敗都是你的勝利
And I walk barefoot on a field of swords

而我赤足走在布滿劍刃的區域
You have mastered the art of cruelty

你已駕馭了殘酷美學

 

And I curse this hell

而我詛咒這地獄
And I hate your guts

而我恨透你的膽識
And I swear I’ll dance with the devil never again

而我發誓永遠不會再與這惡魔共舞
Never again

永遠不會

 

But we’ll be making love like savages

但我們會像野蠻人一樣地交歡
I’ll lick the poison from right off your kiss

我會舐去就在你的吻中的毒藥
Fall on rosy thorns for a taste of lethal bliss, oh

為了致命的祝福我跌落在玫瑰色的荊棘上,噢
Oh we’ll be making love like savages

噢我們會像野蠻人一樣地交歡
Savages

野蠻人
Savages

野蠻人

 

Savages

野蠻人
Savages (savages)

野蠻人(野蠻人)

 

作詞/作曲:Kerli Kõiv

《Savages》歌詞 © Warner/Chappell Music, Inc

arrow
arrow
    文章標籤
    Kerli
    全站熱搜

    夏蘭荇德暴羽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()