You don’t want me, no

你不要我了,不要了

You don’t need me

你不需要我了

 

Like I want you, oh

不再像我要你那樣

Like I need you

不再像我需要你那樣


And I want you in my life

而我想和你共度餘生

And I need you in my life

而我的人生需要你

You can’t see me, no

你看不見我了,看不見了

Like I see you

不再像我看見你那樣

I can’t have you, no

而我不能擁有你,我不能

Like you have me

就像你擁有我那樣


And I want you in my life

而我想要和你共度餘生

And I need you in my life

而我想要和你共度餘生

Love 
Love 
Love 

You can’t feel me, no

你感覺不到我了,感覺不到了

Like I feel you

就像我感覺到你一樣

I can’t steal you, no

我無法偷走你,我做不到

Like you stole me

像你那樣偷走我的心


And I want you in my life

而我想和你共度餘生

And I need you in my life

而我想和你共度餘生

La la la la 
La la la la 

arrow
arrow
    全站熱搜

    夏蘭荇德暴羽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()